13 rocznica

rocznica

Dokładnie 13 lat temu powstało Kami Squad z mojej inicjatywy (Logan). Pomysłodawcą nazwy Kami Squad (Boska drużyna) jest Sake-san.

13 lat? Nie mylicie się, to już 13 lat Kami Squad wydaje swoje suby. Przez te 13 lat przewinęło się przez grupę wiele osób, a mianowicie: AdRo, Afek, alfista, drake, Invi, Kyoshiro aka Zeratul, Oin, Orson, povder, Sake-San, synibos oraz Thar – to oni w mniejszym lub większym stopniu przyczynili się do tego, że Kami przetrwało tyle lat. Chociaż z niektórymi rozstaliśmy się w nieprzyjemnych okolicznościach chciałbym im wszystkim podziękować, co niniejszym czynię. DZIĘKUJĘ.

Chciałbym też podziękować Xellosowi, który choć marudzi jest bardzo pomocny i nigdy jeszcze mnie nie zawiódł. Dziękuję ci za to, że przez tyle lat męczysz się ze mną.

Dziękuję także osobom, które chociaż nie są w grupie wiele wnoszą w jakość naszych subów a mianowicie: Illparazzo, MareImbri, Natoe, sebek2501 oraz vegeta391 – dzięki wam moje tłumaczenia jakoś wyglądają.

Najbardziej jednak chciałem podziękować wszystkim ludziom, którzy pobierają nasze suby i podbudowują nasze morale. Bez waszego wsparcia nie dalibyśmy rady przetrwać wiele trudnych chwil.

By upamiętnić jakoś tę 13 rocznicę przygotowałem kilka niespodzianek.

Pierwszą z nich to dostęp do naszego ftp. Choć nie ma tam wszystkich naszych dzieł to każdy znajdzie tam coś dla siebie.

NIESPODZIANKA

P.S. Dzisiaj Barbórka – kolejne moje święto, hehe.

Dodaj komentarz